Subscribe:

Isnin, 7 Disember 2009

Bunyi Nyamuk

Jam dah pukul 12.10 malam. tapi mata aku yang mengantuk tak dapat tidur. Radio esah bising sangat malam ni. Tetiba dia (esah-moksu) membebel sesorang pasal internet. Entah apa tah yang dibebel sebab tak jelas tenggelam dengan bunyi radio dia tu.

Tetiba aje esah kat sebelah aku, terus tanya aku. "Hey kau boleh check tak pakai internet?" "Nak check amendenya pakai internet aku menjawab". Moksu cakap check "itulah,,, namaaa." "Nama amendenya?" aku jawab lagi. Nilah nama yang masuk syurga bulan ni.. OOOOOO aku tak jawab pun soalan tu..

Tulah soalan yang aku sendiri pun tak terpikir, bahawa kreativ jugak orang tua ni memikir.

3 ulasan:

Ateh Salim berkata...

Pak Lang cadangkan blog ko ni ditukar tajuk - MOKSOKU SAYANG.

Ateh Salim berkata...

Betulkan 'time' pada blog ni. Pak Lang buat komen jam 3.15 pagi, tapi tercatat jam 11.15

Tarikhnya pun betulkan. Sekarang dah 7 Disember, masih tercatat 6 Disember. Ni kalau Mokso Esah kau tau tentu marah.....

mahyuddin ibrahim berkata...

Ok pak lang dah settle. Maklumlah tak tau nak tulis apa.